Autor | Michal Černý |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 274 |
Rok vydání: | 2012 |
Běžná cena: | 298 Kč |
---|---|
Sleva: | 19% |
Naše cena: | 240 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 247x172x20mm |
---|---|
Váha: | 660g |
Nakladatel: | Professional publishing |
EAN: | 9788074310713 |
ISBN: | 978-80-7431-071-3 |
Kód | D0247225 |
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit vlastní výchozí pozici?, Kdo je zákazník?, Analýza konkurence, Management produktu, Konkurenceschopnost inovací atd.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 08.11.2024 (PÁ) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 08.11.2024 (PÁ) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 08.11.2024 (PÁ) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 08.11.2024 (PÁ) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 11.11.2024 (PO) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |