Autor | Tony Cram |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 228 |
Rok vydání: | 2012 |
Běžná cena: | 379 Kč |
---|---|
Sleva: | 17% |
Naše cena: | 315 Kč |
Odesíláme do 3 dnů |
Rozměry: | 235x166x13mm |
---|---|
Váha: | 397g |
Nakladatel: | Management Press |
EAN: | 9788072612468 |
ISBN: | 978-80-7261-246-8 |
Kód | D0143511 |
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |