Autor | Pavel Šenkapoun |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 224 |
Rok vydání: | 2019 |
Běžná cena: | 299 Kč |
---|---|
Sleva: | 29% |
Naše cena: | 212 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 229x169x18mm |
---|---|
Váha: | 446g |
Nakladatel: | Zoner Press |
EAN: | 9788074134029 |
ISBN: | 978-80-7413-402-9 |
Kód | D0515968 |
Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.
Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.
V knize např. najdete:
Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
Péče o duši v časech Instagramu
Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.
„Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | Pozítří (ST) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | Pozítří (ST) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | Pozítří (ST) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | Pozítří (ST) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 29.11.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |