Rozměry: |
240x167x14mm |
Váha: |
380g |
Nakladatel: |
Grada |
EAN: |
9788024739281 |
ISBN: |
978-80-247-3928-1 |
Kód |
D0128565 |
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jedn
ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
03.12.2024 (ÚT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
03.12.2024 (ÚT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
03.12.2024 (ÚT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
03.12.2024 (ÚT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
05.12.2024 (ČT)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|