Autor | Richard Shotton |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 216 |
Rok vydání: | 2020 |
Běžná cena: | 299 Kč |
---|---|
Sleva: | 19% |
Naše cena: | 241 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 200x131x13mm |
---|---|
Váha: | 250g |
Nakladatel: | Via |
EAN: | 9788076425484 |
ISBN: | 978-80-7642-548-4 |
Kód | D0526276 |
Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce.
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 30.12.2024 (PO) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 30.12.2024 (PO) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 30.12.2024 (PO) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 30.12.2024 (PO) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 31.12.2024 (ÚT) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |