Psychologie reklamy, 5. vydání

Psychologie reklamy, 5.  vydání
Autor Jitka Vysekalová
Jazyk: Česky
Vazba: vázaná
Počet stran: 360
Rok vydání: 2023
Edice: Expert
Běžná cena: 549 Kč
Sleva: 26%
Naše cena: 405 Kč
Ihned k odeslání
Přidat do košíku
NÁŠ TIP: Zaplatím, až knihu doma otevřu (platbu naleznete v košíku)
Když nyní objednáte,
pozítří (ÚT) doručíme
Rozměry: 247x173x20mm
Váha: 802g
Nakladatel: Grada
EAN: 9788027136544
ISBN: 978-80-271-3654-4
Kód DN00448409

* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Více než 1400 míst k odběru Více než 1400 míst k odběru

Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.

Nejlepší ceny dopravy
Česká pošta PPL Zásilkovna
79 Kč 95 Kč 69 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace