Rozměry: |
296x211x11mm |
Váha: |
254g |
Nakladatel: |
NNS |
EAN: |
9788076005105 |
ISBN: |
978-80-7600-510-5 |
Kód |
DN00520662 |
Nový plněbarevný pracovní sešit je určen jako hlavní materiál do výuky prvouky, který je vhodné využívat se stávající učebnicí Já a můj svět 3 (pracovní sešity obsahují odkazy na odpovídající strany učebnice). Objevujeme a poznáváme s Oskarem pro 3. ročník s devíti výhodami: 1. SROZUMITELNÁ ZADÁNÍ: Textová zadání se nadále rozvíjejí přiměřeně nabývaným schopnostem žáků. 2. MYŠLENKOVÉ MAPY: S pomocí úvodní myšlenkové mapy si žáci na začátku každé kapitoly uvědomí, co již znají a co je čeká. Na konci kapitoly se k úvodní myšlenkové mapě vracejí a ujasňují si, co nového se dozvěděli. Žáci jsou postupně vedeni k samostatné tvorbě myšlenkových map. 3. APLIKACE ČTENÍ S POROZUMĚNÍM: Se vstupem do 3. ročníku papoušek Oskar postupně „předává štafetu“ chlapci Hugovi a jeho kamarádům. Dovednosti a znalosti jsou představovány v textech zachycujících reálné situace blízké uvažování třeťáků. Žáci při práci s texty opakovaně uplatňují a postupně rozvíjejí čtenářské dovednosti. Samostatně vyhledávají a vyznačují klíčová slova a podstatné informace, dále s nimi pracují, odpovídají na otázky, tvoří si vlastní názor a diskutují o něm. Zařazována jsou jak cvičení žákům známá z 1. a 2. ročníku, tak pokročilejší cvičení osvědčená v materiálech Jsem čtenář. 4. POUŽÍVÁNÍ SAMOLEPEK: Zábavnou formou lepení samolepek se žáci učí přiřazovat vhodné obrázky k textu, orientovat se v tabulce nebo doplňovat schémata. 5. POKUSY: V rámci MIUč+ je k dispozici sada pokusů: Oskarovy pokusy 2 (pro 2.–3. ročník). Všechny pokusy jsou připraveny tak, aby je žáci mohli provádět samostatně. 6. MIUč+: Interaktivní učebnice obsahuje elektronické verze pracovního sešitu Oskarova prvouka 3 a učebnice Já a můj svět 3 a bohatý interaktivní obsah včetně fotografií, videí a sad pokusů. 7. VEDENÍ K ROZVOJI DOVEDNOSTÍ: Spolu s poznáváním probírané látky vedou pravidelně zařazovaná cvičení k rozvoji orientace na mapách a plánech, práce s tabulkami, nabývání argumentačních schopností, vnímání emocí, praktickému využívání matematiky, získávání finanční gramotnosti a dalších klíčových dovedností. 8. FORMATIVNÍ HODNOCENÍ: Základy formativního hodnocení žáci budují na konci každé kapitoly vyhodnocováním, co nového dokážou. K tomu využívají tzv. vzdělávací tvrzení, která jsou formulována s pomocí jasných pojmů: dokážu vypravovat, vyjmenovat, pojmenovat nebo popsat. Žáci provádějí sebehodnocení úrovně svých dovedností a znalostí, které je prokazatelné a ověřitelné. 9. VEDENÍ K SAMOSTATNÉ TVORBĚ ZÁPISŮ: Průběžně zařazovaná cvičení na aplikaci čtení s porozuměním vedou žáky k dovednosti vyhodnotit, které nejpodstatnější informace tvořící základní učivo jsou vhodné k zápisu do sešitu. K tomu jim od 4. kapitoly dále napomáhají úkoly k dotváření zápisů, které si tvoří chlapec Hugo. Žáci se tak připravují na následující ročníky, kde jsou vyžadovány samostatné porozumění textům a tvorba zápisů. Více informací se dozvíte na stránkách nns.cz/amos. NNS3A-94
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
26.11.2024 (ÚT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
26.11.2024 (ÚT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
26.11.2024 (ÚT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
26.11.2024 (ÚT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
28.11.2024 (ČT)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|