Autor | Miles Young |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 288 |
Rok vydání: | 2018 |
Běžná cena: | 699 Kč |
---|---|
Sleva: | 78% |
Naše cena: | 153 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 255x178x25mm |
---|---|
Váha: | 980g |
Nakladatel: | Svojtka&Co. |
EAN: | 9788025621592 |
ISBN: | 978-80-256-2159-2 |
Kód | D0411448 |
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 28.11.2024 (ČT) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |