Autor | Jaroslav Světlík |
---|---|
Jazyk: | Slovensky |
Vazba: | vázaná |
Rok vydání: | 2012 |
Běžná cena: | 499 Kč |
---|---|
Sleva: | 15% |
Naše cena: | 423 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 219x159x22mm |
---|---|
Váha: | 507g |
Nakladatel: | EUROKÓDEX, s.r.o. |
EAN: | 9788089447855 |
ISBN: | 978-80-89447-85-5 |
Kód | D0514722 |
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?
Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.
Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 03.12.2024 (ÚT) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |