Autor | Kristína Viestová |
---|---|
Jazyk: | Slovensky |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 148 |
Rok vydání: | 2014 |
Edice: | Ekonómia |
Běžná cena: | 127 Kč |
---|---|
Sleva: | 9% |
Naše cena: | 116 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 220x155x15mm |
---|---|
Váha: | 312g |
Nakladatel: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
EAN: | 9788081681196 |
ISBN: | 978-80-8168-119-6 |
Kód | D0393982 |
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 06.12.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |