Autor | Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 196 |
Rok vydání: | 2011 |
Běžná cena: | 355 Kč |
---|---|
Sleva: | 10% |
Naše cena: | 321 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 208x146x10mm |
---|---|
Váha: | 251g |
Nakladatel: | Wolters Kluwer |
EAN: | 9788073576905 |
ISBN: | 978-80-7357-690-5 |
Kód | D0135126 |
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 04.12.2024 (ST) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 06.12.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |