Autor | Martin Charvát |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 180 |
Rok vydání: | 2020 |
Běžná cena: | 230 Kč |
---|---|
Sleva: | 18% |
Naše cena: | 188 Kč |
Skladem |
Nakladatel: | Metropolitní univerzita Praha |
---|---|
EAN: | 9788074761799 |
ISBN: | 978-80-7476-179-9 |
Kód | D0531775 |
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 26.11.2024 (ÚT) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 28.11.2024 (ČT) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |