Rozměry: |
236x172x20mm |
Váha: |
570g |
Nakladatel: |
VeRBuM |
EAN: |
9788087500514 |
ISBN: |
978-80-87500-51-4 |
Kód |
D0247369 |
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
04.12.2024 (ST)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
04.12.2024 (ST)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
04.12.2024 (ST)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
04.12.2024 (ST)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
06.12.2024 (PÁ)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|