Autor | Alena Klapalová |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 180 |
Rok vydání: | 2011 |
Běžná cena: | 181 Kč |
---|---|
Sleva: | 18% |
Naše cena: | 148 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 205x147x12mm |
---|---|
Váha: | 240g |
Nakladatel: | Masarykova univerzita Brno |
EAN: | 9788021055063 |
ISBN: | 978-80-210-5506-3 |
Kód | D0143982 |
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 02.12.2024 (PO) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 03.12.2024 (ÚT) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |