Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
Autor Derek Thompson
Jazyk: Česky
Vazba: brožovaná
Počet stran: 344
Rok vydání: 2017
Běžná cena: 369 Kč
Sleva: 26%
Naše cena: 274 Kč
Odesíláme do 3 dnů
Přidat do košíku
NÁŠ TIP: Zaplatím, až knihu doma otevřu (platbu naleznete v košíku)
Když nyní objednáte,
doručíme 24.12.2024 (ÚT)
Rozměry: 216x145x19mm
Váha: 448g
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
EAN: 9788075550262
ISBN: 978-80-7555-026-2
Kód D0369320

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)

že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu

že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct

jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí

že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy

jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele

proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny

jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu

proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít

že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Způsob dopravy Cena Kdy zboží obdržím?
Osobní odběr zásilkovna Osobní odběr zásilkovna
Více než 200 poboček po ČR
69 Kč* 24.12.2024 (ÚT)
Balík do ruky Balík do ruky 79 Kč* 24.12.2024 (ÚT)
Balík na poštu Balík na poštu 79 Kč* 24.12.2024 (ÚT)
PPL v České Republice PPL v České Republice 95 Kč* 24.12.2024 (ÚT)
PPL na Slovensku PPL na Slovensku 199 Kč* 27.12.2024 (PÁ)
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
Způsob platby Cena
Twisto Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce zásilkovna Hotově na pobočce zásilkovna 39 Kč
Bankovním převodem předem Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka Dobírka 39 Kč
Více než 1400 míst k odběru Více než 1400 míst k odběru

Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.

Nejlepší ceny dopravy
Česká pošta PPL Zásilkovna
79 Kč 95 Kč 69 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace