Autor | Derek Thompson |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 344 |
Rok vydání: | 2017 |
Běžná cena: | 369 Kč |
---|---|
Sleva: | 26% |
Naše cena: | 274 Kč |
Odesíláme do 3 dnů |
Rozměry: | 216x145x19mm |
---|---|
Váha: | 448g |
Nakladatel: | Jan Melvil Publishing |
EAN: | 9788075550262 |
ISBN: | 978-80-7555-026-2 |
Kód | D0369320 |
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.
Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.
Dozvíte se například:
proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi
Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 24.12.2024 (ÚT) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |