Autor | Jim Collins , T. Morten Hansen |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 304 |
Rok vydání: | 2021 |
Běžná cena: | 199 Kč |
---|---|
Sleva: | 21% |
Naše cena: | 158 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 247x155x24mm |
---|---|
Váha: | 704g |
Nakladatel: | Grada |
EAN: | 9788027130269 |
ISBN: | 978-80-271-3026-9 |
Kód | DN00051364 |
Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí.
Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 27.12.2024 (PÁ) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 30.12.2024 (PO) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |