Rozměry: |
283x194x30mm |
Váha: |
1234g |
Nakladatel: |
UMPRUM - Vysoká škola uměleckoprůmyslová |
EAN: |
9788088308430 |
ISBN: |
978-80-88308-43-0 |
Kód |
D0645729 |
Mezi lety 1918–1938 byly aranžérství výkladních skříní a obchodní reklama novými uměleckoprůmyslovými obory, které reflektovaly ekonomický rozmach společnosti a vizuálně výrazně pronikaly do obrazu měst. Bulváry a ulice se skrze osvětlené výkladní skříně a blikající reklamu transformovaly v masové komunikační, spektakulární a kvazi divadelní médium. Kultura se zabývala reálnými úkoly moderní společnosti, proto se i design a uměleckoprůmyslová výuka musely reformovat k novým cílům tzv. obchodního umění. Meziválečné aranžérství mnohdy originálně kombinuje a využívá postupy „vysokého umění“ (nové věcnosti, konstruktivismu, dada, surrealismu), někdy se ale naopak toto vizuálně atraktivní „nízké“ umění ulice stává inspirativní platformou pro inovativní multimediální experimenty, pohyblivé a světelné prostorové inscenace performativního charakteru. Představena je bohatá archivní a obrazová dokumentace zaměřená na oblast aranžérství a reklamy v někdejším Československu. Část knihy je věnována ilustracím Evy Koťátkové, lineárně kresebné interpretaci původních aranžovaných zátiší ve výkladních skříních. Grafika Adéla Svobodová. Kniha vychází s podporou Grantové agentury ČR v česko-anglické jazykové mutaci.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
Pozítří (ÚT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
Pozítří (ÚT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
Pozítří (ÚT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
Pozítří (ÚT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
16.01.2025 (ČT)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|